sjosefine.blogg.se

Jag skriver vad jag vill, när jag vill och precis hur jag vill.

Tystnaden

Kategori: Vardagsrummet

Det har varit tomt här ett tag. 
Men så fick det fan vara! Men nu blir det ändringar.
Kom hem från Gran Canaria i lördagskväll och tänker börja om, på sätt och vis. Starta om livet lite. 
Söka mer jobb, kolla utbildningar och träna. 

Jag vet att jag inte är tjock, men jag trivs inte riktigt i min kropp. Jag trivs väl, men jag tycker inte den är så fin som den kan vara och så fin som jag kan göra den! Jag väger 55-58kg och är 161cm lång. Så jag väger normalt, jag väger som jag gjort de senaste två åren. Men mina muskler försvann, så vältränad är jag inte vilket har gett uppfattningen av att jag har blivit "tjock" enligt vissa... 

Jag lever med en magåkomma och den gör att jag måste ändra mina matvanor så varför inte slänga in motion i sjuka mängder då? Sounds good to me! 

Jag behöver motivationen. Så jag ska ta ett kort på mig när jag drar igång och sen så kör jag på. Mitt gymkort går ut snart, men med ett jobb eller två i fickan löser jag det! 

Ska kolla lite på jobb och så. Vi hörs palmtops! 

Ciaossu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: