sjosefine.blogg.se

Jag skriver vad jag vill, när jag vill och precis hur jag vill.

Sömn, vad är det?

Kategori: Vardagsrummet

Imorgon ska jag innefinna mig klockan 9.30 på jobbet. Första arbetsdagen, inte så värst nervös som tur är. 

Min sömn springer åt helvete och sätter mig i kniviga situationer. Somnade 6.40 igår (23/10) vaknade vid 11.00 och nu ligger jag här igen. Det är hyfsat sent, men vad ska jag göra? 

Har kollat på en anime som heter "B Gata H Kei" och den blev snabbt en favorit. Nu har jag sett serien och jag är så arg. Den slutade sämst. MEN mangan fortsätter, så nu måste jag läsa alla kapitel jag redan kan, darn. 

Nu ska jag sova, nej, nu måste och ska jag sova.
Ciaossu little earth from your own Palmtop Tiger.

 


Kommentarer

  • Jonas säger:

    Av bilden att döma. Så gillar du alltså även animen "Torador" right? =)

    Svar: Absolut! Älskar Toradora. :)
    Josefine

    2013-10-24 | 12:25:54
    Bloggadress: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här: